Hidup banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Hidup  banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Jumaat, 1 Oktober 2010

Chayok-chayok!!!

Nilai,2september2010 - Aku terpengaruh! !! itulah kata muktamad. aku semakin gila membaca sebuah web yang asalnya ialah blog, yang ditulis oleh seorang perempuan cantik semacam dewi, penuh gaya hidup yang elegan, fashionable, wow... bak superstar tapi educated dan sangat berbakat dalam penulisan. aku tidak mahu mendedahkan web nya bukan kerana tidak mahu berkongsi, tapi biarlah aku sahaja yang merasai kelazatan membaca tulisannya, bukan kerana dia sangat cantik bagi aku, tapi berbakat besar sehingga memikat hatiku. puji lebih ni bukan apa, hehehe... maklumlah dia reply email aku.

hem untuk setakat hari ini, aku sebenarnya sangat berdebar-debar menantikan kelahiran seseorang. sangat berdebar-debar. dalam keadaan siap siaga inilah aku bermuhasabah diriku dengan memastikan segala sistem perjalanan hidupku berada dalam keadaan normal dan terurus. maka pagi tadi kerana telah lama tidak menrempit, maka ku tunaikan hajatku jua mengaum di jalan.. yes!yes! feel bro.. ehehehe...


aku yakin, ibu bapa sudah pastinya mahukan yang terbaik buat anak-anak mereka, so kalau tabiat anda sekarang adalah buruk, please stop it! kalau kita masih belajar kita dinamakan student, tapi kalau kita malas belajar maka adilah kita stupid! hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan