Hidup banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Hidup  banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Ahad, 5 Disember 2010

autoshow PWTC 2010

Nilai5dis2010-Malas betul aku nak tulis blog ni, namun kerana cuba mendisiplinkan diri buat sesuatu istiqamah so aku teruskan agar ianya dapat dibaca. hem exam dah habis walaupun ada gundah di hati pasal exam hari tu, mudah2an semua lulus cemerlang gemilang dan bukan kepalang.

oh ya, pagi tadi dek kerana xtau nak pegi mana, aku tersesat la ke autoshow di PWTC KL, dengan famili, perghhhh melihatkan kereta2 terkini, terliur rasanya lihat kete satu2... wah, terus smangat kereta ni.. hehehe.. apa yg ada kita syukuri lah, insya Allah... so malam ni malas nak ngarut banyak om saksikan ramai2 autoshow yg sempat aku tangkap... hem nak tambah lcd la aphard ni... perghhh...






Anyway, time exam baru ni la 10 hari mulut aku kena ulser x boleh nak becakap barang sepatah, 10 hari juga la aku xbleh nak makan apa, hanya minum air... rasa Allah tarik nikmat makan sampai aku boleh kurus la, ramai member yg cakap, tapi dalam hati happy la gak, maknanya.. aku boleh kurus, malas je takut kang ada awex2 lain yg ngorat plak, hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan