Hidup banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Hidup  banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Selasa, 20 Disember 2011

Luka berparut, perut sembelit, muka berkerut, hati nan sakit...


FUU UKM, 20Dis2011 - masih lagi dalam bilik darjah mengadap pembentang tajuk asignment masing-masing walaupun jam telah menunjukkan hampir pukul 9, lebih malang lagi aku nak kena menghantar seorang mamat ni yang mana esok aku ada KES pagi di Seremban dan KL termasuklah kena siapkan perjalan program Klinik Hafazan untuk masjid KLCC esok. W**t the F**k!!!

coretan kali ini sengaja untuk aku meningatkan diri yang masih mengejar impian agar berjaya dunia dan akhirat sebagaimana yang dituntut, namun aku belum lagi berjaya memiliki kereta ini. Sekiranya anda pembaca setia blog ini dari awal, sudah pasti apabila aku bercakap tentang IMPIAN pada permulaan coretanku di alam siber ini, inilah kenderaan yang aku idamkan. Bukan tidak layak atau mampu untuk ku milikinya, tetapi aku dahulukan kenderaan yang sesuai dengan keluarga, hidup ni bukan ikut sedap tekak je. siapa sangka, aku juga pernah beraksi di atas jalan raya. maksud aku kemalangan.
yang ini aku yang bentang, takpe, takde hal... hehehe.. biar kerusi kosong jangan poket kosong, biar minum air kosong tapi otak jangan kosong.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan