Hidup banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Hidup  banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Khamis, 22 Mac 2012

I.K.T.I.R.A.F

UKM, 22 Mac 2012 - Peperangan Badar Sughro, baju Sani Ekspress yang ditempah sehari lepas disarungkan ke tubuh pada hari ini selepas dipersetujui dengan penuh yakin yang baju tersebut melambangkan satu signifikan yang kukuh dan keras. IKTIRAF! Bagi mereka yang tidak di dalam track pertubuhan tersebut sudah pasti tertanya-tanya apa yang aku maksudkan. Biarlah, ironinya seakan sama dengan bakal pencalonan wakil rakyat, ada pertubuhan, misi, dan kesanggupan.

Sebenarnya aku baharu balik dari Kuala Terengganu atas urusan mahkamah dan juga perkara berkaitan mahkamah. Inilah pengalamanku menaiki bas dari Jalan Reko ke Kuala Terengganu. Jujurnya, memandu kenderaan sendiri lebih selesa berbanding menaiki bas. Ok memang betul aku nail Bas Sani Ekspress, First class, duduk seorang, tapi masih terasa tidak selesa dengan peningnya dan orang lain. Yang juga kelakarnya aku hanya boleh menurunkan kerusi selepas melihat seorang nenek membaringkan tempat duduknya setelah separuh perjalanan di Kuantan. Bodohnya aku rasa.. hehehe
bertolak 9.00pm dan sampai ke Kuala Terengganu dalam jam 5.30pagi, dengan beg yang berat dengan sijil dan buku, songkok dan kasut dalam beg, dan dekat tangan dengan kod serta baju suit peguam, dah macam pelarian aku tengok.Takpe bukan senang nak senang?
Inilah masjid yang hampir dengan






Tiada ulasan:

Catat Ulasan