Hidup banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Hidup  banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Ahad, 22 April 2012

Drafting AKTA

Sg.Ramal, 21-22 April 2012 - kursus drafting AKTA PEGUAM SYARIE. kalau ada di antara pembaca blog aku yang perasanlah, walaupun jumlah mereka yang add blog ciput ni hanyalah 30 orang sahaja semenjak dahulu kerana mereka membaca diari kehidupanku yang berbeza ini yang berlaku di lingkungan kehidupanku sahaja dan amat jarang aku mengisahkan berkaitan dengan dunia kepeguaman syarie terutamanya.

bagi aku,sehinggalah aku sampai ke satu tahap yang aku inginkan dan sukses ke sana maka ketika itu baharulah aku sangat berkeyakinan dan  akan meluahkan isi rasanya samada sedap atau tidak. Pahit atau manis akan ku maklumkan bila tiba masanya. Yakinlah saudara saudari, kemanisan itu tidaklah diketahui sebelum kepahitan mutlak itu yang hakiki dirasai sehingga ke tulang sum sum yang putih.

Aku? masih tertanya akan diri sendir dan aku amat yakin tiada siapa yang berjaya menemui dirinya sekiranya jauh menyimpang dari ajaran yang sebenar.

Semakin kerap aku memasukkan wajah kesayangan hamba ini memandangkan dialah segala-galanya buat masa ini, moga Allah menjaga kami sekeluarga. Manalah tidak sayang, kalau memandu pun nak duduk ngan daddy, bahaya nak... tapi duduk sebelah lompat-lompat lagi bahaya bila kereta berhenti mengejut dan atas pertimbangan yang mana kurang kemudharatan amka daddy memilih memegang Anas sambil memandu, harap pihak polis tidak dinampakkan dengan kesalahan duniawi daddy.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan