Hidup banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Hidup  banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Sabtu, 26 Mei 2012

Debaran semakin hampir...

Sg.Ramal, 27mei2012 - Examination just around the corner. Work also around the corner. John cornering also in the corner behind the burner. Apa yang aku merepek ni... hehehe.. chill yo! Gambar di bawah ni nampak tak budak yang tengah riang ria, ligat, semangat, main sana-sini, dan yang pastinya menggembirakan hatiku walaupun di saat duka. Aku juga jarang ke pejabat pada masa ini kerana lebih menumpukan terhadap beliau yang kufikirkan usaha yang terdaya aku buat setakat ini. caaakkk... sorok konon.. nampak ke? hehehe 
Entah macam mana, disebabkan aku telah berpindah barang sedikit demi sedikit ke rumah baharu, terjumpa pula majalah semasa bersekolah di SMKA Maahad Hamidiah yang mana pada ketika itu adalah jawatan buatku walaupun aku adalah pelajar baharu yang bersama dengan mereka. Kurus kacak, hensem tampan, itulah yang boleh aku katakan.. hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan