Hidup banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Hidup  banyak memberi, Mati di rahmati Ilahi

Sabtu, 4 Jun 2011

Setitis hujan semangat menghilangkan kepanasan sepanjang hari

Nilai, 4Jun 2011 - ada je benda yang aku nak coretkan pada muka blog aku sendiri, yang aku tau sekarang ni ramai dah orang berblog2 bagai ni, masing-masing punya niat dan arah tuju penulisan mereka. bagi aku, berpegang pada prinsip blog aku adalah di antara dairi yang biasa aku tulis untuk aku muhasabah diri apa yang aku telah lakukan. aku mulakan dengan kisah 25mei 2011. hahaha mungkin bagi mereka yang tahu tarikh tersebut akan menggelakkan aku, ianya ibarat satu harapan yang tidak kesampaian dan sehinggalah di saat ini aku masih mengingatinya dan terjaga dari tidur yang bermimpikannya juga. aku tidak pasti adakah ini gangguan tidur atau sebaliknya namun yang aku pasti aku diganggu oleh si dia lebih 4 tahun yang lalu sejak aku mula mengenalinya. oh indahnya nya itu. ehem..ehem...



setelah memulakan beberapa tugas yang tergendala, aku kini dibebani lagi tugas, setelah habis satu tugas, aku dibebani lagi sehinggalah ada kalanya aku tidak pasti dapat meneruskannya lagi atau tidak. aku perlukan x faktor yang disebut2 oleh orang sebagai tenaga luar biasa, namun usia sebegini apa dia x faktor yang aku cari? aku tertanya-tanya? alangkah berbunganya hati bila turunya setitis hujan semangat pastinya akan menghilangkan kepanasan seluruh tubuh jiwaku ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan